loading...

دیجی کنکور

سید محمد حسینی بازدید : 111 شنبه 23 تیر 1397 نظرات (0)

در سطح منطقه، افسر منطقه اي اجرايي (EDO) مسئول تمام انواع مدارس ابتدايي، ابتدايي، متوسط، عالي و عالي در منطقه است. EDO مسئول DCO و سپس به ناظم منطقه است. اين EDO است که مسئول عملکرد روزانه بخش آموزش و پرورش است. وظايف اين دفتر شامل انتقال و ارسال معلمان و ساير کارکنان، نظارت، بودجه بندي کنکور 98  مديريت عمومي، شناسايي نيازهاي جديد توسعه و نظارت بر برنامه هايي است که با هدف بهبود کيفيت خدمات ارائه شده توسط بخش آموزش و پرورش است. ميانگين(درجه ها 11 و 12) عمدتا مسئول وزارت آموزش عالي در دولت استاني است.


بودجه بندي کنکور بودجه بندي کنکور 98 بودجه بندي کنکور هنر بودجه بندي کنکور هنر 98 بودجه بندي کنکور زبان بودجه بندي کنکور زبان 98 بودجه بندي کنکور زبان تخصصي 98




سید محمد حسینی بازدید : 101 جمعه 22 تیر 1397 نظرات (0)

 استفاده از داده هاي تاريخي، به نظر مي رسد عدم تعادل عمده اي در هزينه هاي مختلف در سطوح مختلف آموزش و پرورش با دستيابي به توان بالقوه قوي با تغيير منابع از سطوح بالاتر براي حمايت از خدمات آموزشي پايه اي به دست مي آيد. بودجه بندي کنکور 98  • استفاده از منابع در سطوح خاص آموزش بايد بيشتر مورد مطالعه قرار گيرد، به ويژه براي اطمينان از اينکه مواد غذايي و حمايت تغذيه اي به دانشجويان مي رسد بيشترين نياز را دارند.

 


بودجه بندي کنکور بودجه بندي کنکور 98 بودجه بندي دروس عمومي کنکور تجربي بودجه بندي دروس عمومي بودجه بندي دروس عمومي کنکوربودجه بندي دروس عمومي کنکور 98




سید محمد حسینی بازدید : 111 پنجشنبه 21 تیر 1397 نظرات (0)

بودجه شما بايد صندوق اضطراري شامل حداقل سه تا شش ماه هزينه هاي زندگي باشد. اين پول اضافي اطمينان حاصل خواهد کرد که شما پس از يک بحران زندگي به اعماق بدهي نميروي. البته، زمان صرفه جويي در هزينه هاي زندگي سه تا شش ماهه، زمان مي برد. بودجه بندي کنکور 98 سعي نکنيد اکثريت paycheck خود را به صندوق اضطراري خود بسپاريد. آن را به بودجه خود بسازيد، اهداف واقع بينانه را تعيين کنيد و کوچک شويد. حتي اگر شما فقط 10 تا 30 دلار در هر هفته قرار دهيد، صندوق اضطراري شما به آرامي در حال افزايش است.  

بودجه بندي کنکور

بودجه بندي کنکور 98

بودجه بندي کنکور تجربي

بودجه بندي کنکور رياضي

بودجه بندي کنکور تجربي 98

بودجه بندي کنکور رياضي 98




سید محمد حسینی بازدید : 120 سه شنبه 19 تیر 1397 نظرات (0)

براي اولين بار در سال 1983، امتحان مورد تجديد نظر و بررسي قرار مي گيرد. NCMHCE، که براي گواهينامه باليني بهداشت رواني و مجوز دولتي مورد نياز است، شامل 10 شبيه سازي باليني است که طيف وسيعي از دانش عملي را آزمايش مي کند. به همين ترتيب، امتحان توانايي هاي يک نامزد فراتر از يادآوري حافظه ربات را ارزيابي مي کند. تست موضوعات را در تشخيص مشتري پوشش مي دهد؛ مشاوره و روان درماني؛ و مديريت، مشاوره و مهارت هاي نظارت. NBCC نمرات را در يک مقياس + 3 / -3 مي سنجد. مشاوره کنکور دولت REQUIREMENTSEACH نياز به مشاوران مستقل براي کسب مدرک کارشناسي ارشد، گذراندن امتحانات خاص و تکميل دوره کار تحت نظارت براي کسب مجوز کامل است. الزامات اعتباربخشي مدرسه CACREP با توجه به مکان متفاوت است، و تعداد مورد نياز دوره هاي کارشناسي و نظارت بر ساعت هاي باليني نيز معمولا متفاوت است.


مشاوره کنکور تجربي مشاوره کنکور رياضي مشاوره کنکور انساني




سید محمد حسینی بازدید : 142 چهارشنبه 06 تیر 1397 نظرات (0)

بالاخره سوالات کنکور منتشر شد و اما ابتدا پنجشنبه عصر و ابتدا گروه ریاضی و انسانی که قصد داریم در این پست بریم سراغ ، دانلود سوالات کنکور ریاضی 97 ، تا بتونید خیلی راحت همه فایل ها رو یکجا دانلود کنید.


لینک های دانلود :


دانلود سوالات کنکور 97 ریاضی


دانلود کنکور ریاضی 97


دفترچه سوالات کنکور ریاضی 97


سوالات کنکور ریاضی 97


سوالات کنکور امروز


دانلود دفترچه کنکور 97

سید محمد حسینی بازدید : 237 دوشنبه 28 خرداد 1397 نظرات (0)

بسته به اینکه چگونه آموزگاران به طور گسترده تعریف و یا استفاده از این اصطلاح، برنامه درسی معمولا به دانش و مهارت های دانش آموزان یاد می دهد، که شامل استانداردهای یادگیری یا اهداف یادگیری آنها است که انتظار می رود؛ واحدها و درسهایی که آموزگاران آموزش میدهند وظایف و پروژه هایی که به دانش آموزان داده می شود؛ کتاب ها، مواد، فیلم ها، سخنرانی ها، و خواندن مورد استفاده در یک دوره؛برنامه ریزی برای کنکور یعنی پزشک شدن و موفقیت و درامد رویایی. و تست ها، ارزیابی ها و روش های دیگر مورد استفاده برای ارزیابی دانش آموزان. برای مثال،  برنامه ریزی برای کنکور 98 معلم فردی می تواند استانداردهای یادگیری خاص، درس ها، تکالیف و مواد مورد استفاده برای سازماندهی و آموزش یک دوره خاص باشد.


برنامه ریزی کنکور


برنامه ریزی کنکور 98


برنامه ریزی روزانه برای کنکور


برنامه ریزی هفتگی برای کنکور


برنامه ریزی تابستان برای کنکور


برنامه ریزی تابستان برای کنکور 98


سید محمد حسینی بازدید : 144 یکشنبه 20 خرداد 1397 نظرات (0)

کنکور سراسری از در تیر ماه سال جاری یعنی 97 برگزار می شود. دیجی کنکور طبق روال هر ساله امکان دانلود سوالات کنکور تجربی را برای شما دوستان عزیز فراهم آورده است.  دانلود سوالات کنکور 97 ، در ساعات ابتدایی بعد از اتمام کنکور تجربی 97 از لذت خاصی برخوردار هستش و چک کردن و سوالات و میزان درست و غلط بودن سوالات و تخمین رتبه از لذت خاصی برخوردار هستش!


لینک های دانلود :


سوالات کنکور 97


دانلود کنکور 97


دفترچه کنکور 97


دفترچه سوالات کنکور 97


سوالات کنکور امروز


دانلود دفترچه کنکور 97


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 1,724
  • بازدید سال : 18,014
  • بازدید کلی : 87,445